باربری امیرآباد

سرویس باربری و اتوبار مجهز و با نیروی زبده

باربری امیرآباد

سرویس باربری و اتوبار مجهز و با نیروی زبده

مناسب ترین زمان برای اسباب کشی

فصل مناسب اسباب کشی

اگر چه تابستان بهترین زمان نقل مکان است اما با توجه بشرایط افراد هر زمان دیگری ممکن است بهترین فصل باشد. بنابراین در مقوله اسباب کشی نمی توان به یک زمان بخصوص بسنده کرد.

بهترین فصل برای اسباب کشی

علیرغم نظر عموم مردم بهترین فصل برای جابجایی و نقل مکان صرفا تابستان نمی باشد و هر زمان دیگری با توجه به شرایط حاکم بر زندگی هر خانواده ای می تواند بهترین وقت برای اسباب کشی باشد .

کسانی که فرزند محصل و دانشجو ندارند احتمالا زمان مناسب اسباب کشی ماههای پایانی سال است ، زمانی که تغییرات برای شروع سال نو آغاز می شود و با جابجایی علاوه بر تغییرات سال نو خانه تکانی را هم انجام داده اید .

برخی افراد ترجیح می دهند اوایل اردیبهشت که هوا معتدل است و روزها بلند تر، اسباب کشی کنند . اسباب کشی در دو مورد ذکر شده از نظر اقتصادی هم مقرون بصرفه است چرا که خرید و اجاره مسکن هم با قیمت معقول تری می باشد و هزینه باربری با توجه به کم بودن جابجایی پایین تر خواهد بود .

اغلب مردم اسباب کشی را مختص تابستان می دانند . چند دلیل مهم برای انتخاب این فصل وجود دارد . اول تعطیلی مدارس و دانشگاههاست  که در این زمان محصلین خانواده از درس هاشون عقب نمی افتند و اگر نیاز به تغییر محل تحصیل دارند بعد از پایان سال تحصیلی ساده تر انجام می پذیرد .

دوم بعلت تعطیلی مدارس و دانشگاهها بالطبع از ترافیک و شلوغی خیابانها کاسته شده و رفت و آمد آسان تر خواهد بود . روزهای بلند تابستان هم زمان بیشتری را در اختیار شما قرار خواهد داد .

بعلت مرسوم شدن تابستان به فصل جابجایی تنوع و تعدد مسکن هم بیشتر و حق انتخاب هم بالاتر می رود . 

فصل تابستان برای مشاغلی هم چون معامله املاک و شرکت های حمل بار از رونق خوبی برخوردار می باشند .

.......................................................................
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.